Weirdaste drömmen?

Jag drömde världens mest sepe dröm inatt! :o

Asså det började med att tjejen i "En förtrollad romans" (Nicole Kidman) kidnappade mig, men hon ville inte använda magi och jag lyckades rymma till mina bästa barndomsvänner. När jag kom till deras hus så hade de tapetserat bilder på väggarna, och på vartenda bild var jag med på! :o Jag ba: Eeeeeh? Whaaaat? Sen åkte vi till ett samhälle långt ut i skogen. Och när vi hoppat av bussen så skulle vi gå över ett litet berg (?) för att komma till vår stuga som låg bakom. Men på berget så fanns ett annat litet hus där nån snubbe som jag  tydligen var kär i bodde, och så skulle vi helt plötsligt spela "baseboll" men det var inte baseball på riktigtl, för istället för baseballträ så var du gigantiska TÄNDSTICKOR som man skulle använda för att studsa bollen mellan laget, och hela min och Ulla-Theresas klass var där, så sprang jag fram till en av mina bästa killkompisar och ba: "HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ KRAMA MIIIIIG!" och så stod hans föräldrar dä och tyckte jag var sepe och trodde att vi var tillsammans och jag skämdes asmycket. Sen vaknade jag av att min kompis sms:ade.

Fatta konstig dröm? :o


Fantastiska ritaren, jag, Ingrid-Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0