Nyår!

Idag är det nyår och UT & In ska på fest hos kompis :D U-T kommer hit sen så ska vi snygga upp oss tillsammans, sen så tar vi virket och drar :D Partyhattar för hela slanten, haha! (jag hoppas iallafall att nån har parfyhattar, för det har inte jag och man måste ha det på nyår!)

/Ingrid-Nora

Nyår, en helgdag för att fira det nya året fårn början, nu bara en ursäkt för att få festa med kompisar efter lång julhelg med familj och släkt. Oftast resuterar det till mycket jobb för polisen och mycket pengar till klädaffärer som säljer finklänningar. Det är meningen att de som är över arton ska smälla reketer, men alla gör det ändå. Mycket farliga olyckor kan hända om man utför denna tradition, så var rädda om er! Tjejer maler om nyårskyssen och killar maler om tjejer de ska banga. Man vaknar upp och välkomnar det nya året med en bakfylla, men lycklig över att det blev en rolig kväll, opm det inte blev totalt misslycket. Kom ihåg - ett misslycket nyår, så misslyckas hela det nya året. Så se till ha ha kul nu!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, jag måste bara säga - fan vad grymt namn på bloggen! Jag grämer mig över att inte ha kommit på det innan dig ;)

2009-12-31 @ 14:06:19
URL: http://alexandermedx.blogg.se/
Postat av: mathilda

klockren beskrivning av nyår;) gillar den skarpt!

2009-12-31 @ 14:13:27
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0