Hur du gör ditt eget husmarathon...

...utan att lyckas förstöra en enda blomkruka eller vas och inte halka på några mattkanter eller snubbla på några trösklar. Det ska gå fort, vara tufft och du bör ha en brant trappa hemma, annars får du väl gå in till grannen... å så ska du ha severala föremål att krafsa ihop lite varstans i huset och en väska som mittpunkt, ditt bo, dit du ska samla in alla saker till. Är det någon hemma så se dem som motståndare även om de inte hjälper dig, för de kommer bara att vara ivägen. Å just det - du MÅSTE lyssna på RUSH! Å spriiinga! Spring för livet!!
HERE WE GO!

Alltså... jag ska samla ihop alla grejer jag ska ha med mig till IN om en timme... å vill ha lite kul samtidigt ;D

// Ulla-Theresa



Marathon - Ett sorts lopp där tusentals människor springer i kapp med varandra samtidigt i ordnad kalabalik och svettbad. Man kan också cykla, åka båt, kanske flyga ett maratonlopp... Till er besvikelse är vinstchangsen väldig väldigt låg vinnarskallar, ingen förutom en enda av ett par tiotusen vinner. Och varför får tiotusen tävla? Jo den som kom på det orkar inte med att ha deltävlingar såklart. Så då kan alla skitusla vara med och kanske ändå ha en changs. Men vet ni vad jag skulle vilja se...
ett GIGANTISKT säckhoppningslopp på Midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0